COMMUNICATIE STAGIAIR(E) – Feb 2022

Sta jij te popelen om eraan bij te dragen dat heel Breda lekker in z’n vel zit? Én ben jij op zoek naar een meewerkstage waarbij je lekker praktisch aan de slag kunt in het communicatieveld? Dan is Stichting Breda Actief dé plek voor jou!

‘’Stichting Breda Actief is een jong en verfrissend bedrijf waarbij ‘jezelf goed voelen’ op 1 staat. Als stagiair(e) word je echt meegenomen als een volwaardig communicatiemedewerker. Er wordt een actieve werkhouding verwacht en ze staan open voor je eigen inbreng. Hierdoor krijg je al snel veel verantwoordelijkheid. Dit maakt het allemaal enorm leerzaam! ’’ – Kyara, stagiaire september 2021.

Dit ben jij…

Als we je verwelkomen bij onze stichting, zien we jou als volwaardig collega. Je bent dus niet zomaar ‘de stagiair(e)’ maar ook gewoon ons klankbord, net als iedereen. Ons team is gezellig en vooral heel gedreven om elke dag te laten slagen. We zitten hier boordevol ideeën en we hopen jij ook! Verder vinden wij dit belangrijk:

• Je volgt een studie op hbo-niveau richting communicatie.
  • Je vindt sport, bewegen en/of vrijwilligerswerk leuk, en dat kun je ons laten zien.
  • Je durft initiatief te tonen en wil vooral graag aan de slag gaan.
  • Kom je uit (of vaak in) Breda? Dan heb je een streepje voor ;-).

En dit zijn wij!

Sinds september 2018 heeft Stichting Breda Actief twee merken. Sport & bewegen is nog steeds bekend onder de naam Breda Actief. Vrijwilligerswerk heeft een eigen label gekregen: MOOIWERK. Ook binnen het team communicatie wordt deze verdeling gebruikt:

• Marieke Engbersen voor Breda Actief.
  • Alicia Krens voor MOOIWERK.

Dit is geen harde verdeling, want we zijn zoveel mogelijk één team. We vinden elkaar altijd voor kennisuitwisseling, een brainstormsessie of een final check.

Wat ga jij doen?

Bij ons ben je elke dag lekker bezig. We verwachten van jou dat je verantwoordelijkheid neemt en je proactief aan de slag gaat. Dat wil zeggen: niet wachten tot je een opdracht krijgt, maar zelf aan de slag gaat met wat jij leuk vindt. Dingen die op jouw takenlijstje kunnen staan:

• flyers ontwerpen en laten drukken;
  • social media beheren (je bedenkt én maakt zelf posts);
  • zelf op pad tijdens verschillende activiteiten;
  • de websites up-to-date houden;
  • campagnes en samenwerkingen opzetten en promoten;
  • beeldredactie voeren;
  • bestanden opmaken in onze huisstijl;
  • nieuwsbrieven opstellen en versturen;

Genoeg te doen en te leren dus. En daarnaast willen wij graag van jou leren!

En wat krijg je ervoor terug?

Natuurlijk kom jij niet voor niets stagelopen. Voor wat, hoort wat!

• Een marktconforme stagevergoeding.
  • Waardevolle werkervaring voor op jouw cv.
  • Kosteloze workshops & bijeenkomsten voor je persoonlijke ontwikkeling.
  • Gezellige uitjes, want je wordt gratis lid van de personeelsvereniging.
  • Een kantoor met flexplekken, zo integreer je snel, weet je precies bij wie je voor wat moet zijn én breidt je gemakkelijk je netwerk uit!

Solliciteren?

Stuur je motivatie waaruit blijkt dat jij helemaal binnen ons team past, inclusief je cv, naar sollicitatie@breda-actief.nl.

Wil je meer informatie? Kijk op breda-actief.nlmooiwerkbreda.nl en onze social media. Of neem contact op met Marieke of Alicia door te bellen naar 076 – 523 35 55!