Middel 1

We stimuleren, adviseren en faciliteren!

Door onze kennis op het gebied van vrijwilligerswerk, sport en bewegen kan jouw organisatie, initiatief, vereniging of jij als vrijwilliger met allerlei vragen bij ons terecht. Ook stimuleren we iedereen in Breda om vrijwilligerswerk te doen én om te sporten of bewegen.

Advies

Dit doen we onder andere door het aanbieden van diverse adviestrajecten. Daarbij adviseren we niet alleen, maar faciliteren we en leggen we verbindingen. Bovendien geven we onze expertise graag door.

>> Lees hier meer

Cursussen en trainingen

Naast advies voor organisaties bieden we ook cursussen en trainingen om de expertise van vrijwilligers te vergroten. Hierdoor halen vrijwilligers nog meer uit hun vrijwilligerswerk. Ook voor organisaties is dit natuurlijk een enorme plus. Zowel voor vrijwilligersorganisaties als sportverenigingen kunnen vrijwilligers gratis meedoen.

>> Ga hier op zoek naar cursussen & workshops

Beweegonderwijs

Ook op Bredase scholen vind je ons terug. Sportcoaches van Breda Actief bieden daar ondersteuning op door hun expertise te delen op het gebied van beweegonderwijs.

>> Lees hier meer