Middel 1

Wij zijn Stichting Breda Actief; de overkoepelende organisatie achter Breda Actief en MOOIWERK. Wat onze labels verbindt? Breda natuurlijk, betrokkenheid en een berg enthousiasme en kennis! Want dat is de basis van onze inzet.

Naast deze labels initiëren we ook projecten die nog in de kinderschoenen staan maar die we willen laten groeien zoals ActiefinBreda.

Voor dit alles zijn we op zoek naar een:

communicatie- en marketingmedewerker
32-36 uur per week

Een creatieve duizendpoot die niet bang is om soms een beetje anders te denken. Die het prettig vindt om zelfstandig maar ook samen te werken, nieuwe dingen durft te proberen en vooral mooie dingen wil en kan maken. Online en offline.

Wat ga je doen?

• Je draagt zorg voor de online en offline-communicatie.
  • Het bedenken en creëren van content; grafisch, foto, video, tekst…
  • Vormgeving van drukwerk, zoals folders, flyers, posters, POS-materiaal etc.
  • Het schrijven van teksten voor online en offline media.
  • Het beheren van onze social media-kanalen en onze websites.
  • Mede ontwikkelen en uitvoeren van marketingstrategieën.
  • Het bedenken en uitrollen van campagnes; hoe zorgen we dat onze labels en projecten bekender worden? Hoe trekken we meer Bredanaars naar ons toe? Welke acties zetten we in en wat hebben we hiervoor nodig?
  • Je zorgt er zelf voor dat jouw ideeën ook worden uitgevoerd.

Je profiel

• Op communicatiegebied heb je hbo werk-/denkniveau, door opleiding of ervaring.
  • Je hebt minstens 2 jaar relevante werkervaring en bent een ster in social media.
  • Je bent enthousiast en hebt een flinke dosis humor.
  • Je bent flexibel, hebt een positieve instelling en betrokken. Je begrijpt dat sommige dingen tussendoor gedaan moeten worden of dat er periodes zijn dat er wat langer door gewerkt moet worden. Je planning omgooien en snel schakelen is voor jou dan ook geen probleem.
  • Je hebt een goede set design skills. Kennis van Adobe (InDesign en Illustrator), Analytics en WordPress zijn een vereiste om dit te kunnen. De rest is meegenomen!
  • Je communiceert helder, zowel mondeling als op papier. Teksten schrijven gaat je goed af.
  • Je woont in de regio Breda.

Wat hebben wij voor jou?

• Veelzijdige werkzaamheden op het gebied van communicatie. Een dag is nooit hetzelfde.
  • De leukste club collega’s die werken met passie en overtuiging.
  • Werksfeer waarin ruimte is voor ideeën, waarin je wordt uitgedaagd om het beste uit jezelf en je collega’s te halen.
  • Mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen.
  • Salaris volgens schaal 8 van de cao Sociaal Werk, laptop en telefoonvergoeding.

Solliciteren, meer informatie?

Ben jij net zo betrokken als ons? Ga je door het vuur om onze labels en projecten te laten groeien. Aarzel dan niet en stuur je motivatie met cv vóór 16 mei 2022 naar sollicitatie@breda-actief.nl. Wil je meer weten? Mail dan naar Marieke Engbersen: marieke.engbersen@breda-actief of bel haar op 088-2501 347.