Middel 1

Wij zijn per direct op zoek naar een

Praktisch ingestelde communicatieadviseur

Aantal uren in overleg
(minimaal 24)

Ben je een kei in je vak en heb jij hart voor vrijwilligerswerk? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als communicatiemedewerker zet je het label MOOIWERK verder op de kaart.

Je bent ‘hands on’ bezig. Je werkt nauw samen met de adviseurs van MOOIWERK. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud, jij voor de vertaling in woord, beeld en ‘verpakking’.

Je profiel

Vind jij het leuk om vrijwilligerswerk te stimuleren in Breda? Heb jij een vlotte pen? En ben je op zoek naar een afwisselende baan? Dan kunnen we niet wachten om jou te ontmoeten!

• Op communicatiegebied heb je mbo werk- en denkniveau, door opleiding en/of ervaring.
  • Je communiceert helder, zowel mondeling als op papier. Teksten schrijven gaat je goed af.
  • Je kent social media als je broekzak en weet precies welke kanalen en ‘tone of voice’ je voor welke doelgroep moet inzetten.
  • Je bent creatief, nieuwsgierig en je denkt in kansen en mogelijkheden.
  • Kennis van Adobe (InDesign en Illustrator), Analytics en WordPress is een must.

Wat bieden wij?

• Veelzijdige werkzaamheden op het gebied van communicatie.
  • De leukste club collega’s die werken met passie en overtuiging.
  • Werksfeer waarin ruimte is voor ideeën.
  • Mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen.
  • Salaris volgens cao Sociaal Werk, laptop en telefoonvergoeding.

Solliciteren, meer informatie?

Stuur je korte motivatie dan zo snel mogelijk naar sollicitatie@breda-actief.nl. Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op Marieke Engbersen via marieke.engbersen@breda-actief.nl  of bel 088 2501 347

Over MOOIWERK

MOOIWERK is dé organisatie voor vrijwilligers(werk) in Breda. Wij zetten ons in voor organisaties, (sport)verenigingen en vooral: voor de mensen in Breda. Wij zetten ons in voor alles wat nodig is om vrijwilligerswerk in Breda goed te laten draaien. Het doen van vrijwilligerswerk draagt bij aan positieve gezondheid, welzijn en plezier. Dit doen we vanuit onze kernwaarden flexibel, dichtbij en persoonlijk met daarbij het doel: Iedere Bredanaar fan van vrijwilligerswerk!

MOOIWERK is onderdeel van Stichting Breda Actief. Samen met Breda Actief hebben wij één droom: heel Breda, lekker in z’n vel! Voor meer informatie, kijk op www.mooiwerkbreda.nl